Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Esther Steege - WaarBenJij.nu Cape Town - Reisverslag uit Kaapstad, Zuid-Afrika van Esther Steege - WaarBenJij.nu

Cape Town

Door: Esther ter Steege

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 Augustus 2014 | Zuid-Afrika, Kaapstad

Op dit moment zitten we bij Jan en Gloria thuis en hebben we net een lekker lunch gehad. Gloria, het was heerlijk!
Afgelopen dagen veel gezien en gedaan hier.
O.a. bezoek aan Franschhoek, Cape Point en Kaap de
Goede Hoop bezocht, pinguins gezien bij Simons Town, walvissen gespot bij Chapmans Peak, boven op de tafelberg gestaan.
Afgelopen zondag hebben we een tour gemaakt naar een township en daar een kerkdienst bijgewoond (Babtisten). Erg indrukwekkend!

Gisteren was het de grote dag: pa en pa 50 jaar getrouwd!
We maakten een tour door Kaapstad met een hop-on hop-off bus.
Tevens hebben we een heleboel foto's gemaakt op Signal Hill met het uitzicht op de tafelberg! Het weer was fantastisch en de tafelberg was helemaal in zicht. Daarna met zijn allen lekker gegeten in de haven van Houtbaai.

Over een half uurtje vertrekken we naar het vliegveld om naar Johannesburg te vliegen. Morgen overdag sightseeing Jo-burg en in de avond vliegen we terug, via Abuh Dabu, naar Dusseldorf.

We zien jullie weer in Nederland!